Real News - RSS Ροή

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΗΝΟΣ: ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΑΛΞΕΩΝ


ΣΠΥΡΟΣ ΓΑΛΗΝΟΣ
Από την πρώτη στιγμή που μπήκα στην πολιτική τρία πράγματα είχα ξεκαθαρίσει με τον εαυτό μου και αυτά αποτέλεσαν την πυξίδα μου και καθοδηγούν τις πράξεις μου.
Το πρώτο είναι ότι η πατρίδα αποτελεί τον σκοπό και το κόμμα το μέσο. Δεν χρησιμοποιούμε την πατρίδα για να υπηρετήσουμε το κόμμα αλλά το κόμμα για να υπηρετήσουμε την πατρίδα. Αυτό πιστεύω, αυτό κάνω και αυτό έκανα και χθες, με την καταψήφιση της δανειακής σύμβασης.  
Το δεύτερο είναι ότι δεν ανήκω σε ένα κόμμα ή σε έναν αρχηγό, όσο και αν τον σέβομαι και τον εκτιμώ, αλλά ανήκω στον απλό άνθρωπο που με επέλεξε, που με εξέλεξε, που κατέθεσε τις προσδοκίες του επάνω μου. Αυτόν τον νησιώτη και ακρίτα της Λέσβου, της Λήμνου και του Αϊ Στράτη, με τον οποίο έχω ζυμωθεί και συνταυτισθεί και θα συνεχίσω να τον υπηρετώ με όλες μου τις δυνάμεις.
Τρίτον, από την Πολιτική χωρίς Ήθος προτιμώ το Ήθος χωρίς Πολιτική.
Για όσα, τέλος, έγιναν χθες, θα μας κρίνει όλους η ιστορία. Εγώ κινήθηκα με μόνο γνώμονα το εθνικό συμφέρον και έχω την συνείδηση μου ήσυχη.