Η μελέτη θα κινηθεί σε δυο κατευθύνσεις. Η μια θα έχει στόχο να αναδειχθεί η αρχιτεκτονική των κτηρίων της προκυμαίας και η άλλη να διευκολυνθούν οι πεζοί. Οι ψηλές πέργκολες που υπάρχουν σήμερα μπροστά από τις καφετέριες και «κρύβουν» τα κτήρια, θα φύγουν και θα τοποθετηθούν σαφώς χαμηλότερες, σε τριγωνικό σχήμα, ώστε να φαίνονται τα αρχιτεκτονικά στοιχεία των κτηρίων. Τα τραπεζοκαθίσματα θα υποχωρήσουν δυο μέτρα μέσα από την πλευρά του δρόμου και θα τοποθετηθεί κάγκελο που θ’ αποτελεί την οριογραμμή μεταξύ των μαγαζιών και του πεζοδρομίου. Θα γίνει επίσης και μια διαμόρφωση στο πεζοδρόμιο που έχει αρκετό ύψος σε σχέση με το οδόστρωμα. Ο εσωτερικός διάδρομος που υπάρχει σήμερα, δε θα υπάρχει πλέον όπως και τα ναϋλον.
Η Λιμενική Επιτροπή θα δώσει ένα περιθώριο 10 ημερών στους επαγγελματίες για να ενημερωθούν και να κάνουν και τις δικές τους παρατηρήσεις ή προτάσεις, και στη συνέχεια θα δώσει το «πράσινο φως» στον αρχιτέκτονα Νίκο Βερβενιώτη να προχωρήσει και στην οριστική μελέτη.
Η Λιμενική Επιτροπή θα δώσει ένα περιθώριο 10 ημερών στους επαγγελματίες για να ενημερωθούν και να κάνουν και τις δικές τους παρατηρήσεις ή προτάσεις, και στη συνέχεια θα δώσει το «πράσινο φως» στον αρχιτέκτονα Νίκο Βερβενιώτη να προχωρήσει και στην οριστική μελέτη.