Real News - RSS Ροή

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Οι 7 στους 10 που είχαν παράπονα από τις τράπεζες δικαιώθηκαν από τον Τραπεζικό Μεσολαβητή.

Δικαίωσε 7 στους 10 πελάτες τραπεζών
Οι 7 στους 10 που είχαν παράπονα από τις τράπεζες δικαιώθηκαν από τον Τραπεζικό Μεσολαβητή.
Περισσότεροι από 16.000 καταναλωτές ζήτησαν πέρυσι τη βοήθεια του Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών, ώστε να επιλύσουν διαφορές που είχαν με τις τράπεζες.
Και στη συντριπτική τους πλειοψηφία δικαιώθηκαν, καθώς όπως προκύπτει από την έκθεση πεπραγμένων του Μεσολαβητή:
Το 45,05% των υποθέσεων που έφτασε μέχρι το Γραφείο του Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών επιλύθηκαν υπέρ των παραπονούμενων με πλήρη ικανοποίηση του αιτήματός τους.
Στο 22,63% των υποθέσεων δόθηκε συμβιβαστική λύση.
Συγκεκριμένα, το Γραφείο του Μεσολαβητή δέχτηκε πέρυσι περισσότερα από 16.000 τηλεφωνικά και γραπτά παράπονα (τα 14.200 ήταν τηλεφωνικά και τα 2.200 γραπτά).
Η κατανομή των παραπόνων είχε ως εξής: το 67,46% των παραπόνων αφορούσε τα δάνεια, το 20,02% τις πιστωτικές κάρτες, το 7,74% τις καταθέσεις, 3,24% τις επενδυτικές υπηρεσίες, ενώ 1,54% διάφορες άλλες υπηρεσίες.
Οι διαφορές που ανέκυψαν με τις τράπεζες αφορούσαν:
Στα δάνεια: τον τρόπο εκτοκισμού, την ενημέρωση των δανειοληπτών, τη διαδικασία μεταφοράς δανείων, την άρση εμπράγματων βαρών, την αποδοχή ασφαλιστηρίων, τη μεταβολή επιτοκίου και τον τρόπο όχλησης οφειλετών από τις εταιρείες είσπραξης για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις.
Στις πιστωτικές κάρτες: τις χρεώσεις ύστερα από κλοπή ή απώλεια καρτών, τα έξοδα ανάληψης μετρητών και τα πιστωτικά όρια των καρτών.
Στις καταθέσεις: τις επιβαρύνσεις με διάφορες προμήθειες και έξοδα, τον συμψηφισμό μισθών και συντάξεων με οφειλές των δικαιούχων, τις χρεώσεις λογαριασμών χωρίς προηγούμενη ενημέρωση των καταθετών.
Στα επενδυτικά προϊόντα: την ενημέρωση των επενδυτών, την προώθηση των προϊόντων, κ.ά.