"Τίτλοι τέλους", τουλάχιστο για φέτος, για το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Ρόδο με σταθμούς στα νησιά του Βορείου Αιγαίου καθώς ο διαγωνισμός έληξε και καμία εταιρεία δεν ενδιαφέρθηκε να δρομολογήσει πλοίο στη συγκεκριμένη γραμμή. Αυτό ανακοίνωσε ο ΓΓ Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημήτρης Χαλκιώτης κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου . Παρά τις όποιες προσπάθειες του Υπουργείου και τις επαφές που είχε με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες δε βρέθηκε «ελεύθερο» πλοίο για να αναλάβει τη συγκεκριμένη γραμμή. Επιπλέον ο κύριος Χαλκιώτης απάντησε στην ανακοίνωση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου και στις καταγγελίες που διατυπώθηκαν δια στόματος του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας Ιωάννη Αβραντίνη στον τοπικό τύπο περί καθυστέρησης συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού από τη μη εφαρμογή του ακτοπλοϊκού σχεδιασμού της εταιρείας αλλά και την απώλεια εσόδων για τη ΝΕΛ. «Δεν είναι έτσι όπως τα είπε ο κύριος Αβραντίνης» τόνισε ο κύριος Χαλκιώτης εξηγώντας ότι η τα αιτήματά τους οι εταιρείες για γραμμές ελεύθερου ανταγωνισμού τα καταθέτουν μέχρι 31/01 κάθε έτους, η ΝΕΛ κατέθεσε το αίτημά της τέλος Μαΐου χωρίς ωστόσο να μπορεί να υλοποιήσει το πρόγραμμα αυτό αφού δεν είχε υποβληθεί κανένα αίτημα για τη δρομολόγηση του πλοίου Θεόφιλος στη γραμμή Πειραιάς -Χίος -Μυτιλήνη ενώ το συγκεκριμένο πλοίο πήρε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας στις 7 Ιουλίου. Επιπλέον η εταιρεία έχει υποχρέωση να επιστρέψει το πλοίο Θεόφιλος στη γραμμή της Λήμνου αφού η βλάβη του έχει αποκατασταθεί και το πλοίο Αqua Maria που εξυπηρετεί σήμερα τη γραμμή είναι μικρό και αργό. Άλλη μία υποχρέωση της εταιρείας ήταν να δρομολογήσει από σήμερα το πλοίο Αίολος Κεντέρης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο αίτημα που ενέκρινε το ΣΑΣ και η εταιρεία δεν υλοποίησε. Ο κύριος Χαλκιώτης διέψευσε ότι η πρώην Υφυπουργός Ελπίδα Τσουρή ενέκρινε το αίτημα της ΝΕΛ για τη δρομολόγηση του πλοίου Μυτιλήνη στη γραμμή της Σάμου τονίζοντας ότι το ΣΑΣ είναι αυτό που εγκρίνει, το οποίο συνεδριάζει όποτε υπάρχει ανάγκη ή πολλά αιτήματα και όχι όποτε υποβάλει κάποιο αίτημα μία εταιρεία. Πάντως το τι τελικά θα γίνει με τα αιτήματα της ΝΕΛ θα αποφασιστεί στη συνεδρίαση του συμβουλίου την ερχόμενη Πέμπτη.